Atvirasis seminaras - Kaip pagerinti darbingumą, fizinę formą ir sumažinti stresą? Kaip sveikesnę mitybą ir fizinį aktyvumą priderinti prie didelio užimtumo?

Vieta: Nuotolinis
Data: 2021 m. gruodžio 10 d.

LEKTORIUS - M0KYMO KONSULTANTAS - PROFESIONALUS SPORTININKAS - ASMENINIS TRENERIS - MENTORIUS - KNYGŲ AUTORIUS

Andrius Pauliukevičius – puikiai žinomas profesionalus sportininkas, 2 kartus Europos kultūrizmo čempionas, turintis beveik 20 metų dalyvavimo varžybose ir 18 metų trenerio darbo praktiką, Lietuvos karo akademijos fizinio rengimo instruktorius, buvęs kilo.lt vadovas, dirbantis Lietuvos Respublikos Vidaus reikalų ministerijos organizuotuose sveikatingumo projektuose.

Lektorius nestokojantis žiniasklaidos dėmesio ir mielai besidalinantis patarimais ir patirtimis „Lietuvos rytas“, „Delfi“, „Stilius“, „Žmonės“ publikacijose, „Lrytas TV“, „Delfi TV“, „Žinių radijas“ reportažuose.

Gerai žinomų knygų, tapusių bestseleriais - „Tobulas kūnas“, „Super maistas“ ir motyvacinė knyga „Pasiek savo tikslą“, „Tobulas kūnas per 100 dienų“ ir „Tobulesnis kūnas“ – autorius.

Atvirasis seminaras - Kaip pagerinti darbingumą, fizinę formą ir sumažinti stresą? Kaip sveikesnę mitybą ir fizinį aktyvumą priderinti prie didelio užimtumo?

Tikslinė grupė – vadovai, administracija, vadyba ir kiti atsakingi darbuotojai.

Data – 2021 m., gruodžio 10 d., 5 ak. val., pradžia 11:00 val., nuotolinis ZOOM seminaras

Mokymų kaina – 129 EUR ir PVM

Kodėl tai svarbu? Su kokiais iššūkiais susiduriame šiandien ir susidursime ateityje – nuolatinis stresas, lėtinis nuovargis, nuolatinis skubėjimas, laiko ir dėmesio sau stoka, fizinio aktyvumo mažėjimas, miego sutrikimai, „greito“ maisto ir nesubalansuotos mitybos pasekmės.

Šis seminaras apie tai kaip galime sau padėti, neįdėdami daug pastangų, išvengti streso pasekmių, išlaikyti darbingumą, puikią fizinę formą, taip pat pasitikėjimą savimi, gerą nuotaiką, užtikrinti geresnę gyvenimo kokybę. Savo patirtimis ir patarimais dalinasi aukštų rezultatų pasiekę profesionalai.

Seminaro programa:

  1. Trumai apie lektorių: pasiekimai, patirtys;
  2. Laikmečio  iššūkiai – mažas fizinis aktyvumas, nuotolinis darbas, „greitas“ maistas, didėjantis darbo bei gyvenimo tempas ir nuolatinis stresas – XXI amžiaus „rykštė“ mūsų sveikatai.
  3. Fizinis aktyvumas ir tinkama mityba – darbingumo ir produktyvumo pagerinimui bei streso įveikimui:
  • Mitai ir realybė;
  • Puiki fizinė forma - tai pasitikėjimas savimi ir darbingumas - neatsiejami nuo puikių veiklos rezultatų, pripažinimo ir gyvenimo kokybės;
  • Mažėjantis fizinis aktyvumas ir jo pasekmės. Sėdimas darbas ir poilsis prie monitorių ir t. t.
  • Fizinio aktyvumo svarba produktyvumo ir protinio darbingumo padidinimui, streso įveikimui, fizinės formos pagerinimui; Kaip tai veikia? Patirtys, pavyzdžiai;
  • Mitybos mitai ir realybė. Dietos ir jų pasekmės. Kam skirtas protarpinis badavimas, valgymas vakare, ryte? Kaip veikia vieno produkto dietos?
  • Vyresnis amžius ir sportiškas kūnas - tai realybė! Kaip tai pasiekti? Kaip galime sau padėti;
  • Fizinis aktyvumas: kaip padėti sau kasdien namie, darbe? Konkretūs patarimai, kaip užtikrinti pakankamą fizinį aktyvumą kasdieninėje aplinkoje ir kai „nėra laiko“;
  • Kaip pagerinti fizinę formą ir išlaikyti kūno linijas? Pagrindiniai principai kurių galime laikytis kiekvienas;
  • Kokią veiklą rinktis? Fizinės veiklos ir aktyvumo parinkimas, siekiams realizuoti ir savo kūno problemoms spręsti ir fizinei formai pagerinti;
  • Kiek ir kaip treniruotis? Treniruotės sporto klube ar namuose; Rytinė mankšta, kasdienis pasivaikščiojimas, mankšta darbo vietoje, skrydžio metu, vakare, laisvalaikiu;
  • Su kokiomis veiklomis, kaip ir kokias problemas galime išspręsti?
  • Daugeliui aktualūs klausimai - nugaros skausmai, pilvo presas; Praktiniai patarimai;
  • Apie visiems gerai žinomą bėgimą; Ar tinkamas visiems? Techniškas bėgimas / techniškas plaukimas ir kt.
  • Sportas namų sąlygomis - tai įmanoma! Sportas pagal internete atrastas programa - sportas visiems ar niekam?
  • Kokios trukmės fizinis krūvis būtinas ir koks optimalus ? Per didelis, nesubalansuotas krūvis, jo poveikis; Dažniausios klaidos, žala, pavojai; Kokį sporto režimą rinktis mažinant stresą?
  • Teisingo kvėpavimo svarba sporto metu; Gryno oro ir šviesos poveikis;
  • Traumos neteisingai sportuojant. Audinių struktūriniai pokyčiai mažai judant ir susiję su amžiumi. Kaip jų išvengti, ką reiktų žinoti ir kokių klaidų nedaryti; Kas didina kaulų tankį ir mažina traumų tikimybę?
  • Pagrindiniai mitybos principai ir įpročiai, kuriuos nesunku pakeisti; Padarykime tai įpročiu!
  • Kaip mitybą priderinti prie didelio užimtumo ir „kai nėra laiko“? Praktiniai patarimai;
  • Kaip maitintis prieš sportą ir po jo? Kaip tai priklauso nuo krūvio ir veiklos pobūdžio?
  • Koks yra saugus svorio metimas, kad numestas svoris negrįžtų atgal?
  • Kaip pagreitinti medžiagų apykaitą? Rekomenduojami principai ir dažniausios klaidos;
  • Grūdinimosi svarba, rekomendacijos;
  • Valios ir motyvacijos svarba.
  • Reziumė. Fizinis aktyvumo nauda - tai bene vienintelis iki šiol atrastas „jaunystės eliksyras“ gerinantis mūsų gyvenimo kokybę. Teigiamas poveikis prieš šio amžiaus ligas (depresiją, cukrinį debetą, demenciją, diabetą, onkologines, širdies kraujagyslių ligas).

Mokymo metu - dalyvių klausimai, diskusijos.

Pastaba: šis seminaras gali būti organizuojamas ir Jūsų įmonės darbuotojų grupei kaip vidiniai mokymai.

Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu: palmira@personalogrupe.lt

Seminaro dalyviams įteikiami sertifikatai.

Būtina išankstinė registracija - vietų skaičius ribotas!