Nuotolinis seminaras - Darbdavio įvaizdžio kūrimas: esminiai etapai ir klaidos

Vieta: Nuotolinis
Data: 2022 m. sausio 20 d.

Lektorė – mokymo konsultantė / moderatorė

Mokymų metu praktine patirtimi ir įžvalgomis dalinsis Jūratė Kapočiūtė

Daugiau nei 10 metų darbo patirtis žmogiškųjų išteklių (HR) valdymo srityje tarptautinėse kompanijose, daugiau nei 10 metų vadovaujant Lietuvos ir tarptautinėms komandoms užsienyje. Darbo patirtys ir pasiekimai:

Danske bank, Global Services Lietuvos padalinyje (4 metai) – Senior HR  Business Partner.  Pasiekimai – užtikrintas sėkmingas organizacijos augimas iki 1800 darbuotojų per 2 metus, sukurtos ir sėkmingai įgyvendintos lyderystės, mentorių, vidinės karjeros, darbuotojų išlaikymo programos, užtikrintos globalios talentų ugdymo ir kitos programos ir kt.

Philip Morris International – 10 metų;

Shared Services Center (SSC) (Lenkija) Europos Sąjungai ir Rytų Europai bei Vidurio Rytų regionui – atlygio ir socialinių priedų komandos vadovė (2 metai). Peržiūrėta talentų programa, pakeistas globalus atlygio valdymo procesas bei koordinuotas atlygio procesas 42 šalims;

Philip Morris Baltic – Žmogiškųjų Išteklių projektų vadovė, Žmogiškųjų išteklių paslaugų komandos vadovė, Žmogiškųjų išteklių specialistė. Vadovauta fabriko plėtros projektui iš Žmogiškųjų išteklių pusės (40% gamybos apimčių augimas lyderiaujančioje kompanijoje), trijose šalyse  įdiegta SAP sistema, įgyvendintas įtraukties projektas;

Dėstytoja ISM ir Vytauto Riomerio universitetuose;

Knygos „Darbo teisė praktikams“ autorė.

Išsilavinimo sritys:

HR Certification Institute, USA – Human Resources Management Professional certificate, certified Coach; Vytauto Didžiojo universitetas – Verslo administravimo bakalauras ir teisės magistras.

Nuotolinis seminaras - Darbdavio įvaizdžio kūrimas: esminiai etapai ir klaidos

Data  2022 m., sausio 20 d., pradžia 09:30 val., 6 ak. val., nuotolinis seminaras

Mokymų kaina –  148 EUR ir PVM

Mokymo programa:

  • Ar ir kiek iš tikrųjų įmonei yra reikalingas darbdavio įvaizdis ir kas tai yra?
  1. Darbdavio įvaizdžio kūrimo tikslai. Kiekviena įmonė turi darbdavio įvaizdį - ar jis padeda?
  2. Darbdavio įvaizdis: strateginė iniciatyva ar projektas?
  3. Kas turi dalyvauti darbdavio įvaizdžio kūrime? Atsakomybės ir rolės organizacijoje kuriant darbdavio įvaizdį. 
  • Darbdavio įvaizdžio kūrimo etapai:
  1. Darbdavio įvaizdžio tikslų nustatymas;
  2. "Kandidato personos" identifikavimas;
  3. Darbdavio vertės pasiūlymo formulavimas;
  4. Darbdavio įvaizdžio komunikavimo kanalų pasirinkimas: išoriniai ir vidiniai.
  • Darbdavio vertės pasiūlymas detaliau: kas tai ir kokį vaidmenį jis atlieka darbdavio įvaizdžio kūrime;
  • Kaip pamatuoti darbdavio įvaizdžio veiksmingumą?

Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu: palmira@personalogrupe.lt

Būtina išankstinė registracija!