Rinkodaros iššūkiai ir galimybės tradiciniam verslui skaitmeniniame amžiuje. Kaip tai pritaikyti verslo augimui ir ryšių su vartotojais vystymui?

Vieta: Vilnius
Data: Bus patikslinta 2020 m.

Lektorė – mokymo konsultantė:

D. Staneikaitė-Naldal – daugiau nei 20 metų dirbusi tarptautinėse įmonėse, Danijoje, tarp jų ir vienos didžiausių pasaulio kompanijų LEGO GROUP vadovaujančiose pozicijose kaip „Director or Marketing & Open Innovation“, „Head Of Lego Ideas“, „Senior Business Manager (New Business Group)“, „Global Marketing Lead“ ir t. t.

Lektorės išsilavinimo sritys: 

- Tarptautinė verslo ekonomika „Aalborg University Denmark“;

- KTU Cheminės technologijos fakultete „Maisto technologijos“ bakalauro studijos;

- INSEAD certifikatas „Strategy in Digital Age“.

Lektorė dalinasi savo įžvalgomis ir patirtimis  prestižinėse tarptautinėse konferencijose, seminaruose Skandinavijoje, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, JAV ir kt. apie inovacijų kūrimą, rinkodarą ir verslo plėtros galimybių paiešką.

Rinkodaros iššūkiai ir galimybės tradiciniam verslui skaitmeniniame amžiuje. Kaip tai pritaikyti verslo augimui ir ryšių su vartotojais vystymui?

Tikslinė grupė – vadovai įtakojantys verslo plėtrą, marketingo, inovacijų ir produktų vadovai,  vyriausieji specialistai atsakingi už rinkodarą, produktų kūrimą, inicijuojantys ir įtakojantys verslo vystymąsi vidutinėse ir stambiose gamybinėse įmonėse ir teikiančiose paslaugas Lietuvos ir eksporto rinkoms.

Trukmė – 1 diena.

Data – Bus patikslinta 2020 m.

Mokymo vieta  Vilnius.

Mokymo kaina  195 EUR ir PVM (į kainą įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės).

Mokymų tikslas – susipažinti su verslo vystymo ir auginimo galimybėmis, pasidalinti pasaulyje gerai žinomo prekinio ženklo LEGO patirtimis ir galimybėmis šias patirtis ir idėjas taikyti savo įmonėse.

Sesijos programa:

  1. Rinkodaros dėsnių kaita: technologijos ir socialiniai tinklai. Šiandienos iššūkiai ir galimybės. Platform based business.

LEGO pavyzdžiai kaip nuo iššūkių perėjo prie galimybių;

Kaip kito produktų ir marketingo vystymo procesai ir kt.

  2. Verslo (papildomo ar pagrindinio) kūrimas įtraukiant vartotojus ir partnerius į produktų inovacijas ir reklamą. LEGO pavyzdžiai. 

Sesijos metu: žinių ir patirčių pateikimas, dalinimasis pasaulyje gerai žinomo prekinio ženklo LEGO vystymo ir naujų galimybių paieškos patirtimi, diskusijos Jums aktualiais klausimais, grupinės užduotys.

Pastaba: sesija vyks lietuvių kalba.

Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu: palmira@personalogrupe.lt

Seminaro dalyviams įteikiami sertifikatai.

Būtina išankstinė registracija!