Asmeninio pardavimo efektyvinimas (B2B), derybos pardavimo procese

Vieta: Vilnius
Data: Bus patikslinta 2020 m.

Lektorė – mokymo konsultantė:

Dr. R. Lekavičienė, socialinių (psichologijos) mokslų daktarė, daugiau nei 16 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms asmeninio pardavimo efektyvinimo, klientų aptarnavimo, konfliktų valdymo, derybų vedimo, prezentacijų vedimo, emocinio intelekto, vadovavimo psichologijos, lyderystės, komandos efektyvinimo, motyvavimo ir kitomis temomis.

Lektorė vedusi daugiau nei 28 000 valandų mokymų, dalyvavusi stažuotėse bei tarptautinėse konferencijose Vokietijoje, Austrijoje ir kitose užsienio šalyse, yra populiarių knygų „Bendravimo psichologija šiuolaikiškai“, „Psichologija šiandien“, „Žmonių santykiai organizacijose“ bendraautorė, vykdžiusi emocinio intelekto tyrimus Lietuvoje,  metodikų kūrimo ir adaptavimo bendraautorė, dažnas svečias televizijos ir radijo reportažuose.

Dr. Rosita Lekavičienė tarptautiniame norvegų Ekonomikos ir vadybos universitete ISM buvo pripažinta viena iš populiariausių lektorių.

Asmeninio pardavimo efektyvinimas (B2B), derybos pardavimo procese

Tikslinė grupė  pardavimų vadybininkai bei vadovai vykdantys asmeninius pardavimus.

Trukmė – 1 diena, 8 ak. val.

Data Bus patikslinta 2020 m.

Mokymo vieta – Vilnius.

Mokymų kaina – 165 EUR ir PVM (į kainą įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės).

Mokymų tikslas – susisteminti bei praktinėmis rekomendacijomis pagilinti dalyvių žinias apie pardavimo procesą bei patobulinti pardavimo įgūdžius.

Praktiniai užsiėmimai: mokymai vyksta nedidelėse grupėse, dalyvius kviesime išmėginti save praktinėse situacijose, dalyvauti diskusijose bei aptarti dalyvių imituotas pardavimo situacijas. Seminare akcentuosime įtaigaus kalbėjimo principus, situacijos valdymo svarbą pardavimo metu, mokysimės pardavimus efektyvinančių technikų ir kt. Seminaro metu vyks video treniruotės.

Seminaro metu paliesime šiuos aspektus:

  • Įžanginė dalis: pardavėjo asmenybė ir motyvacija, pasitikėjimas savimi ir tikėjimas produktu. 

Testas pardavėjo darbo stiliaus įsivertinimui.

  • Pardavimo etapai:
  • Efektyvi pradžia: pirmojo įspūdžio sudarymas.
  1. Pardavimo klimato kūrimas ir pozityvaus santykio formavimas. Pirmojo įspūdžio efektas ir kas „užmuša“ įvaizdį?
  2. Klaidos kontakto pradžioje;
  3. Kūno kalba: susėdimo ypatumai, akių kontaktas, mimika ir gestikuliacija;
  4. Kokiomis frazėmis užmegzti pašnekesį? Kliento sudominimas;
  5. Kalbos kultūra, „parazitiniai“ žodžiai.
  • Pirkėjo perpratimas: poreikių išsiaiškinimas.
  1. Aktyvus klausymasis: ką tai reiškia?
  2. Poreikių išsiaiškinimas. Kaip formuluoti klausimus?
  3. Naujo / papildomo poreikio formavimas.
  • Efektyvaus pasiūlymo teikimas.
  1. Kuo skiriasi prekės savybės ir naudos?
  2. Kiek produktų variantų siūlyti?
  3. Kaip kalbėti su skirtingais pirkėjų tipais?
  4. Įtaigaus kalbėjimo principai.
  • Pirkėjo prieštaravimų įveikimas.
  1. Kodėl pirkėjai priešinasi, nors prekė jiems reikalinga?
  2. Derybos dėl kainų. Kaip kalbėti apie kainas? Metodai;
  3. Nuolaidų teikimas. Dažniausios klaidos;
  4. Kliento neigiamų nuostatų, neužtikrintumo (veido išraiškų, gestų ir kūno pozų) atpažinimas ir veiksmai tokiose situacijose;
  5. Efektyvus situacijos valdymas.
  • Sėkmingas pardavimo užbaigimas.
  1. Kaip elgtis, kai pirkėjas sako ,,eisiu pagalvoti“;
  2. Gerai veikiantys užbaigimo metodai;
  3. Pardavimai ,,kekėmis“ (pardavimų didinimas).
  • Pardavimo telefonu ypatumai.
  1. Pasipriešinimas kontaktui: administratorių / sekretorių barjero įveikimas;
  2. Sudominimas produktu. Susitarimas dėl susitikimo;
  3. Kai kurios bendravimo telefonu gudrybės ir dažniausios kalbėjimo telefonu klaidos.

Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu: palmira@personalogrupe.lt

Seminaro dalyviams įteikiami sertifikatai.

Būtina išankstinė registracija!