Atvirasis seminaras

EFEKTYVI PREZENTACIJA: NUO SKAIDRIŲ PARENGIMO IKI VIEŠOS KALBOS

 

Tikslinė grupė – įmonių vadovai, pardavimų projektų vadovai, produktų ir marketingo vadovai, vadybininkai ir visi darbuotojai rengiantys pristatymus / prezentacijas.

Trukmė – 1 diena, 8 ak. val.

Data 2019 m. spalio 08 d., pradžia 09:30 val., pabaiga 16:45 val.

Mokymo vietaGRATA hotel, adresas Vytenio g. 9, Vilnius.

Mokymų kaina165 EUR ir PVM (į kainą įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės).

Seminaro tikslas – susisteminti bei praktinėmis rekomendacijomis pagilinti dalyvių žinias apie prezentacijų rengimą, viešos kalbos svarbiausius aspektus, skaidrių rengimą.

Praktiniai užsiėmimai: mokymai vyksta nedidelėse grupėse, dalyvius kviesime išmėginti save praktinėse situacijose, dalyvauti diskusijose bei aptarti filmuotas prezentacijų situacijas. Seminare akcentuosime įtaigaus viešo kalbėjimo principus, auditorijos valdymo svarbą pardavimo metu, mokysimės kaip profesionaliai pasiruošti prezentacijai, kaip parengti skaidres.

 Seminaro programa:

 Pirmojo įspūdžio svarba.

  • Kokio lektoriaus nesiklausoma: dažniausios klaidos;
  • Tinkamo įvaizdžio kūrimas;
  • Kaip įveikti auditorijos baimę ir pasitikėti savimi: psichologinės rekomendacijos.

 Pasiruošimas prezentacijai.

  • Kalbos plano parengimas:
  1. Pradžia: sudominti. Įvadinės dalies specifika;
  2. Pagrindinė prezentacijos dalis: informuoti. Esminių punktų išdėstymas: struktūra, turinys, stilius;
  3. Filmo fragmento peržiūra;
  4. Pabaiga: įtvirtinti ir palikti įspūdį.

Prezentacijos vedimas, auditorijos valdymas.

  • Kaip įeiti į auditoriją, prisistatyti ir pradėti? Dažniausios klaidos.
  • Bendravimo su auditorija ypatumai:
  1. Nežodiniai aspektai, bendraujant su auditorija: mimika, gestai, kūno padėtis;
  2. Filmo fragmento peržiūra;
  3. Klausytojų dėmesys ir atmintis: dėsningumai ir kaip jais pasinaudoti;
  4. Humoras;
  5. Tinkamo klausymosi ir atsakymų į klausimus taisyklės. Reakcija į replikas;
  6. Sunkių klausytojų tipai ir kaip reaguoti;
  7. Kaip elgtis netikėtose situacijose: auditorijoje per karšta; sugenda technika, ir pan.

 Skaidrių rengimas, vizualaus informacijos pateikimo principai ir dažniausios klaidos.

  • Fonas, spalvų parinkimas, šriftai, jų dydžiai;
  • Vaizdų, animacijos parinkimas, grafikų, diagramų naudojimas ir kt.;
  • Skaidrių kiekis ir laiko valdymas;
  • Verčiamų lapų stovas: rekomendacijos naudojimui.

Praktiniai užsiėmimai: trumpas parengtos prezentacijos pristatymas, video treniruotės ir tobulinimo veiksmų aptarimas, analizė, diskusijos.

Pastaba: rekomenduojama būti pasiruošus 2 min. trukmės prezentaciją savęs, įmonės ir produkto pristatymui.

Registracijos formą rasite čia>>>

Lektorė – mokymo konsultantė:

Dr. R. Lekavičienė daugiau nei 15 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms asmeninio pardavimo efektyvinimo, derybų vedimo, klientų aptarnavimo, prezentacijų vedimo vadovavimo psichologijos, lyderystės, konfliktų valdymo,  komandos efektyvinimo, motyvavimo, emocinio intelekto ir kitomis temomis. Lektorė dalyvavusi stažuotėse bei tarptautinėse konferencijose Lietuvoje ir užsienyje, yra populiarių knygų „Bendravimo psichologija šiuolaikiškai“, „Psichologija šiandien“, „Žmonių santykiai organizacijose“ bendraautorė bei metodikų kūrimo ir adaptavimo bendraautorė.

Lektorė ISM ekonomikos ir vadybos universiteto buvo pripažinta viena tarp populiariausių lektorių.

Užpildytą registracijos formą prašome siųsti el. paštu: palmira@personalogrupe.lt  

Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu: palmira@personalogrupe.lt 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ASMENINIO PARDAVIMO EFEKTYVINIMAS (B2B), DERYBOS PARDAVIMO PROCESE

 

Tikslinė grupė  pardavimų vadybininkai bei vadovai vykdantys asmeninius pardavimus.

Trukmė – 1 diena, 8 ak. val.

Data – bus patikslinta rudenį.

Mokymo vietaVilnius.

Mokymų kaina165 EUR ir PVM (į kainą įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės).

Mokymų tikslas – susisteminti bei praktinėmis rekomendacijomis pagilinti dalyvių žinias apie pardavimo procesą bei patobulinti pardavimo įgūdžius.

Praktiniai užsiėmimai: mokymai vyksta nedidelėse grupėse, dalyvius kviesime išmėginti save praktinėse situacijose, dalyvauti diskusijose bei aptarti dalyvių imituotas pardavimo situacijas. Seminare akcentuosime įtaigaus kalbėjimo principus, situacijos valdymo svarbą pardavimo metu, mokysimės pardavimus efektyvinančių technikų ir kt. Seminaro metu vyks video treniruotės.

Seminaro metu paliesime šiuos aspektus:

  • Įžanginė dalis: pardavėjo asmenybė ir motyvacija, pasitikėjimas savimi ir tikėjimas produktu. 

Testas pardavėjo darbo stiliaus įsivertinimui.

  • Pardavimo etapai:
  • Efektyvi pradžia: pirmojo įspūdžio sudarymas.
  1. Pardavimo klimato kūrimas ir pozityvaus santykio formavimas. Pirmojo įspūdžio efektas ir kas „užmuša“ įvaizdį?
  2. Klaidos kontakto pradžioje;
  3. Kūno kalba: susėdimo ypatumai, akių kontaktas, mimika ir gestikuliacija;
  4. Kokiomis frazėmis užmegzti pašnekesį? Kliento sudominimas;
  5. Kalbos kultūra, „parazitiniai“ žodžiai.
  • Pirkėjo perpratimas: poreikių išsiaiškinimas.
  1. Aktyvus klausymasis: ką tai reiškia?
  2. Poreikių išsiaiškinimas. Kaip formuluoti klausimus?
  3. Naujo / papildomo poreikio formavimas.
  • Efektyvaus pasiūlymo teikimas.
  1. Kuo skiriasi prekės savybės ir naudos?
  2. Kiek produktų variantų siūlyti?
  3. Kaip kalbėti su skirtingais pirkėjų tipais?
  4. Įtaigaus kalbėjimo principai.
  • Pirkėjo prieštaravimų įveikimas.
  1. Kodėl pirkėjai priešinasi, nors prekė jiems reikalinga?
  2. Derybos dėl kainų. Kaip kalbėti apie kainas? Metodai;
  3. Nuolaidų teikimas. Dažniausios klaidos;
  4. Kliento neigiamų nuostatų, neužtikrintumo (veido išraiškų, gestų ir kūno pozų) atpažinimas ir veiksmai tokiose situacijose;
  5. Efektyvus situacijos valdymas.
  • Sėkmingas pardavimo užbaigimas.
  1. Kaip elgtis, kai pirkėjas sako ,,eisiu pagalvoti“;
  2. Gerai veikiantys užbaigimo metodai;
  3. Pardavimai ,,kekėmis“ (pardavimų didinimas).
  • Pardavimo telefonu ypatumai.
  1. Pasipriešinimas kontaktui: administratorių / sekretorių barjero įveikimas;
  2. Sudominimas produktu. Susitarimas dėl susitikimo;
  3. Kai kurios bendravimo telefonu gudrybės ir dažniausios kalbėjimo telefonu klaidos.

Registracijos formą rasite čia>>>

Lektorė – mokymo konsultantė:

Dr. R. Lekavičienė daugiau nei 15 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms asmeninio pardavimo efektyvinimo, derybų vedimo, klientų aptarnavimo, prezentacijų vedimo vadovavimo psichologijos, lyderystės, konfliktų valdymo, komandos efektyvinimo, motyvavimo, emocinio intelekto ir kitomis temomis. Lektorė dalyvavusi stažuotėse bei tarptautinėse konferencijose Lietuvoje ir užsienyje, yra populiarių knygų „Bendravimo psichologija šiuolaikiškai“, „Psichologija šiandien“, „Žmonių santykiai organizacijose“ bendraautorė bei metodikų kūrimo ir adaptavimo bendraautorė.

Lektorė ISM ekonomikos ir vadybos universiteto buvo pripažinta viena tarp populiariausių lektorių.

Užpildytą registracijos formą prašome siųsti el. paštu: palmira@personalogrupe.lt  

Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu: palmira@personalogrupe.lt 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VADOVAVIMO PSICHOLOGIJA. EMOCINIO INTELEKTO REIKŠMĖ EFEKTYVIAM VADOVAVIMUI

 

Tikslinė grupė  vadovai.

Trukmė – 1 diena, 8 ak. val.

Data  bus patikslinta rudenį.

Mokymo vieta Vilnius.

Mokymų kaina195 EUR ir PVM (į kainą įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės).

Mokymo metodai: praktinių žinių pateikimas, testai, praktinės užduotys, video treniruotė, diskusijos, atvejų analizė.

Pastaba: mokymai vyksta nedidelėse grupėse, praktiniai užsiėmimai naudingi savianalizei, gebėjimų įsivertinimui. Pateikiama informacija naudinga ir pritaikoma praktikoje.

Seminaro programa:

  • Lyderis - vadovas:
  1. Efektyvaus vadovo "įgūdžių rinkinys";
  2. Neproduktyvūs lyderiavimo stiliai;
  3. Vadovo emocinis intelektas ir jo reikšmė efektyviam bendradarbiavimui.
  • Vadovas ir pavaldinys:
  1. ​Darbuotojų kritikavimas;
  2. Nematerialus darbuotojų skatinimas;
  3. Problematiški darbuotojai, jų elgesio valdymo galimybės;
  4. Manipuliacinis elgesys ir kaip jam pasipriešinti?
  5. Bendravimo su pavaldiniais efektyvinimo veiksniai;
  6. Kompleksinis nežodinių signalų (veido išraiškų, gestų ir kūno pozų) atpažinimas ir interpretavimas: melo, abejonių, dominavimo ir kitų signalų nuskaitymas;
  7. Pratybos: savo gebėjimų interpretuoti veide atspindinčias emocijas įsivertinimas EI-DARL metodika;
  8. Neformali komunikacija darbo vietoje: mažojo pokalbio technikos;
  9. Dažniausiai pasitaikančios klaidos, rekomendacijos.
  • Konfliktų valdymas vadovo darbe:
  1. Nekonfliktinės aplinkos skatinimas. Konfliktus provokuojančių veiksnių suvaldymas;
  2. Elgesio strategijos konflikto metu: agresyvus, prisitaikantis ir pasitikintis savimi elgesys;
  3. Negatyvių emocijų valdymas;
  4. Kas kelia ir kas žemina emocinę įtampą?
  • Komandos kūrimas, komandinio darbo skatinimas:
  1. Naujų narių integracija komandoje;
  2. Psichologinė darna ir psichologinis klimatas komandoje;
  3. Gandai: kaip juos suvaldyti? Įtaka komandos mikroklimatui.
  • Susirinkimų vedimas ir viešo kalbėjimo psichotechnologija.
  • X, Y, Z kartos. Šiandienos iššūkiai vadovaujant jaunajai kartai.

Registracijos formą rasite čia>>>

Lektorė – mokymo konsultantė:

Dr. R. Lekavičienė, turinti vadovaujamo darbo patirties, daugiau nei 15 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus įmonėms personalo valdymo, motyvavimo, atrankų vykdymo, vadovavimo psichologijos, asmeninio pardavimo, klientų aptarnavimo, bendravimo efektyvinimo, konfliktų valdymo, komandos efektyvinimo, emocinio intelekto, socialinės kompetencijos ir kitomis temomis. Lektorė yra populiarų knygų, vadovėlių bei vertinimo / testavimo metodikų kūrimo ir adaptavimo bendraautorė.

Lektorė ISM ekonomikos ir vadybos universiteto buvo pripažinta viena tarp populiariausių lektorių.

Užpildytą registracijos formą prašome siųsti el. paštu: palmira@personalogrupe.lt  

Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu: palmira@personalogrupe.lt 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PERSONALO ATRANKA KITU KAMPU

NETRADICINIAI ATRANKOS METODAI, INTERVIU, VEIDO IR KŪNO KALBOS NUSKAITYMAS BEI DAŽNIAUSIOS ATRANKOS KLAIDOS

 

Tikslinė grupė – žmogiškųjų išteklių specialistai, vadovai, kiti darbuotojai, vykdantys darbuotojų atrankas.

Trukmė – 1 diena, 8 ak. val.

Data  bus patikslinta.

Mokymo vieta – Vilnius.

Mokymų kaina – 165 EUR ir PVM (į kainą įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės).

Mokymo metodai: praktinių žinių pateikimas, testai, praktinės užduotys, dalykiniai žaidimai, diskusijos, atvejų / situacijų analizė, savo gebėjimų įsivertinimas testo pagalba.

Pastaba: mokymai vyksta nedidelėse grupėse, todėl pateikiama informacija naudinga ir pritaikoma praktikoje, skiriamas dėmesys praktiniams patarimams, atvejų analizei, dalyvių klausimams, savo gebėjimų įsivertinimui.

Mokymo programa:

  • Kokie psichologiniai efektai trukdo atrankos vykdytojui?
  • Lyties įtaka atrankose;
  • Psichologinis testavimas, objektyvios ir projekcinės metodikos. Ar jis reikalingas ir kaip jį vykdyti? Pavyzdžiai;
  • Projekcinių klausimų metodikos pristatymas: Kaip įvertinti potencialaus darbuotojo motyvaciją, sąžiningumą, požiūrį į vadovus, komandinį darbą ir kt.;
  • Nežodinių signalų nuskaitymas atrankos metu:
    • Veidotyra - mokslas ar mitas?
    • Kompleksinis nežodinių signalų (veido išraiškų, gestų ir kūno pozų) atpažinimas ir interpretavimas: melo, abejojimo, dominavimo ir kt. signalų nuskaitymas atrankos metu;
    • Pratybos: savo gebėjimų interpretuoti veide atspindinčias emocijas įsivertinimas EI-DARL metodika.
  • Rekomendacijos atrankos pokalbiui:
    • Gero psichologinio klimato kūrimas: susėdimo svarba, akių kontaktas;
    • Aktyvaus klausymosi ir klausimų uždavimo technikos;
    • Interviu tipai, rekomenduojami klausimai, interviu silpnosios vietos;
    • "Profesionalūs" kandidatai: kaip juos atpažinti ir nuginkluoti?
    • Nepatyrusio atrankos vykdytojo dažniausiai daromos klaidos, turinčios įtakos klaidingam pasirinkimui.
  • Kiti interviu metodai: 
    • Interviu pagal metaprogramas metodikos pristatymas;
    • Stres-interviu metodikos pristatymas;
    • Vienintelio kausimo interviu metodikos pristatymas ir kt.
  • X, Y, Z kartos. Šiandienos atrankų iššūkiai.
  • Video treniruotė: atrankos situacijų filmavimas ir analizė.

Registracijos formą rasite čia>>>

Lektorė – mokymo konsultantė:

Dr. R. Lekavičienė daugiau nei 10 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus personalo valdymo, motyvavimo, atrankos, vadovavimo psichologijos, asmeninio pardavimo, klientų aptarnavimo, bendravimo efektyvinimo, konfliktų valdymo, komandos efektyvinimo, emocinio intelekto ir kitomis temomis. Atlieka atrankose dalyvaujančių kandidatų vertinimą / testavimą. Lektorė dalyvavusi stažuotėse bei tarptautinėse konferencijose Lietuvoje ir užsienyje, yra vadovėlių bei metodikų kūrimo ir adaptavimo bendraautorė.

Užpildytą registracijos formą prašome siųsti el. paštu palmira@personalogrupe.lt  

Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu palmira@personalogrupe.lt