Vieta:
Nuotolinis
|
Data:
2024 m. lapkričio 27 d.
|
Lektorė – mokymo konsultantė:
Dr. R. Lekavičienė, socialinių (psichologijos) mokslų daktarė, daugiau nei 16 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms asmeninio pardavimo efektyvinimo, klientų aptarnavimo, konfliktų valdymo, derybų vedimo, prezentacijų vedimo, emocinio intelekto, vadovavimo psichologijos, lyderystės, komandos efektyvinimo, motyvavimo ir kitomis temomis.
Lektorė vedusi daugiau nei 28 000 valandų mokymų, dalyvavusi stažuotėse bei tarptautinėse konferencijose Vokietijoje, Austrijoje ir kitose užsienio šalyse, yra populiarių knygų „Bendravimo psichologija šiuolaikiškai“, „Psichologija šiandien“, „Žmonių santykiai organizacijose“ bendraautorė, vykdžiusi emocinio intelekto tyrimus Lietuvoje, metodikų kūrimo ir adaptavimo bendraautorė, dažnas svečias televizijos ir radijo reportažuose.
Dr. Rosita Lekavičienė tarptautiniame norvegų Ekonomikos ir vadybos universitete ISM buvo pripažinta viena iš populiariausių lektorių.
PRAKTINIS ATVIRASIS SEMINARAS GYDYMO ĮSTAIGOMS, ODONTOLOGIJOS IR GROŽIO KLINIKOMS
Tikslinė grupė – aptarnaujantys ir bendraujantys su pacientais darbuotojai, medikai, klinikų / padalinių vadovai ir visi darbuotojai kontaktuojantys su pacientais “gyvai”, telefonu, susitikimo metu ar el. paštu.
Data – 2024 m., lapkričio 27 d., 6 ak. val., pradžia 09:00 val., nuotolinis ZOOM seminaras
Mokymų kaina – 135 EUR ir PVM
Seminaro tikslas – susisteminti bei praktinėmis rekomendacijomis pagilinti dalyvių žinias, gerinant pacientų / klientų aptarnavimą, išmokti profesionaliai suvaldyti sudėtingas aptarnavimo situacijas, patobulinti bendravimo įgūdžius.
Praktiniai užsiėmimai: mokymai vyksta nedidelėse grupėse, dalyviai turės galimybę diskusijose ir praktinių užduočių metu aptarti bendravimo su pacientais situacijas. Seminare aptarsime svarbiausius įtaigaus kalbėjimo principus, konfliktų ir pretenzijų įveikimo principus, situacijos valdymo svarbą. Kontaktiniuose seminaruose dalyviai turės galimybes išmėginti save praktinėse situacijose, video treniruotėse, pamatys, ką galėtų tobulinti, keisti, kad užtikrinti aukščiausio lygio pacientų aptarnavimą, tapti visapusiškais savo srities profesionalais.
Seminaro programa:
Psichologiniai testai
Dalyvių pateiktų situacijų analizė, diskusijos
Pastaba: šis seminaras gali būti organizuojamas ir Jūsų įmonės darbuotojų grupei kaip vidiniai mokymai.
Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu: palmira@personalogrupe.lt
Seminaro dalyviams įteikiami sertifikatai.
Būtina išankstinė registracija - vietų skaičius ribotas! Registracija galutinai patvirtinama apmokėjus išankstinę sąskaitą.