Nuotolinis seminaras - Šiandieninė žmogiškųjų išteklių specialistų rolė, iššūkiai ir įrankiai. Patirtimi dalinasi tarptautinės patirties praktikai

Vieta:
Nuotolinis
Data:
Bus patikslinta 2023 m.

Lektorė – mokymo konsultantė / moderatorė

Mokymų metu praktine patirtimi ir įžvalgomis dalinsis Jūratė Kapočiūtė

Daugiau nei 10 metų darbo patirtis žmogiškųjų išteklių (HR) valdymo srityje tarptautinėse kompanijose, daugiau nei 10 metų vadovaujant Lietuvos ir tarptautinėms komandoms užsienyje. Darbo patirtys ir pasiekimai:

Danske bank, Global Services Lietuvos padalinyje (4 metai) – Senior HR  Business Partner.  Pasiekimai – užtikrintas sėkmingas organizacijos augimas iki 1800 darbuotojų per 2 metus, sukurtos ir sėkmingai įgyvendintos lyderystės, mentorių, vidinės karjeros, darbuotojų išlaikymo programos, užtikrintos globalios talentų ugdymo ir kitos programos ir kt.

Philip Morris International – 10 metų;

Shared Services Center (SSC) (Lenkija) Europos Sąjungai ir Rytų Europai bei Vidurio Rytų regionui – atlygio ir socialinių priedų komandos vadovė (2 metai). Peržiūrėta talentų programa, pakeistas globalus atlygio valdymo procesas bei koordinuotas atlygio procesas 42 šalims;

Philip Morris Baltic – Žmogiškųjų Išteklių projektų vadovė, Žmogiškųjų išteklių paslaugų komandos vadovė, Žmogiškųjų išteklių specialistė. Vadovauta fabriko plėtros projektui iš Žmogiškųjų išteklių pusės (40% gamybos apimčių augimas lyderiaujančioje kompanijoje), trijose šalyse  įdiegta SAP sistema, įgyvendintas įtraukties projektas;

Dėstytoja ISM ir Vytauto Riomerio universitetuose;

Knygos „Darbo teisė praktikams“ autorė.

Išsilavinimo sritys:

HR Certification Institute, USA – Human Resources Management Professional certificate, certified Coach; Vytauto Didžiojo universitetas – Verslo administravimo bakalauras ir teisės magistras.

Nuotolinis seminaras - Šiandieninė žmogiškųjų išteklių specialistų rolė, iššūkiai ir įrankiai. Patirtimi dalinasi tarptautinės patirties praktikai

Mokymus veda ir įžvalgomis dalinasi lektorė, turinti daugiau nei daugiau nei 10 metų vadovavimo, HR valdymo ir vystymo patirties žinomose / lyderiaujančiose tarptautinėse kompanijose.

Kodėl tai svarbu? Su kokiais iššūkiais susiduria šiandien ir susidurs artimoje ateityje, personalo/HR vadovai ir HR specialistai? Kaip tam ruoštis?

Programos tikslas – susisteminti turimas žinias ir glaustai suteikti naujų praktikoje išmėgintų žinių ir patirčių.

Mokymo metodai: praktinės žinios, praktinių situacijų analizė, grupiniai darbai, interaktyvi diskusija.

Data – 2022 m., bus patikslinta, 8 ak. val., nuotolinis seminaras

Mokymų kaina – 165 EUR ir PVM

Mokymų programa:

  • Šiandienos realybė: globalios ir Lietuvos darbo rinkos. Galimybės dirbti ne tik ofise ar vienoje šalyje bei įvairios įdarbinimo formos kuria kitokią konkurencija dėl darbuotojų – kaip verslas turės prisitaikyti?
  • Organizacijos atsparumas kaip organizacijos kompetencija: kodėl kai kurios organizacijos ne tik išgyveno ar prisitaikė prie pokyčių, bet jiems buvo pasiruošę?
  • Ką svarbu įvertinti ir išsiaiškinti pasirenkant naujus darbuotojus ir formuojant komandas:

- Pagrindinės būtinosios darbuotojų (ir vadovų) savybės, reikalingos organizacijai sėkmingai veikti: kodėl gebėjimas mokytis ir prisitaikyti (ang. Agility) yra toks svarbus?

- Skirtingi gebėjimo mokytis ir prisitaikyti tipai: intelektinis, socialinis, rezultatų pasiekimo, pokyčių valdymo ir savęs pažinimo. Kodėl svarbu suprasti ir atpažinti juos?

- Ryškėjančios naujos būtinos darbuotojų kompetencijos: ar „užsispyrimo“ kompetencija taps svarbesnė nei gebėjimas mokytis ir prisitaikyti?

Kaip pritraukti talentingus darbuotojus?

- Lankstumas – šiandienos siekiamybė. Individualizuoti poreikiai ir sukurtų motyvacinių sistemų ribotumas. Ką rodo tarptautiniai tyrimai;

- Apie kokias darbo sąlygas kalbėsime su potencialiu darbuotoju, priimant jį į darbą? Dėl kokių priežasčių, be atlygio, kandidatai rinksis kompanijas?

- Ar taps įprasta praktika turėti skirtingus ir individualius darbo grafikus?

Skirtingos darbo formos, nepilnas užimtumas – kas laukia ateityje?

- Įmonės ir komandos identitetas. Įmonės vertybės ir kultūra, kodėl būtina, kad darbuotojas „matytų“ save būtent tokioje kultūroje ir turėtų panašias vertybes.

- Emociniai darbuotojo sprendimai keisti arba nekeisti darbą pagal jo vidinius motyvuojančius veiksnius.

Darbuotojo tobulėjimas – kodėl darbuotojai renkasi įmonę?

- Tobulėjimas, jo greitis ir karjeros kelias. Kaip rasti balansą ir neperdegti?

- Komforto zona – rizikos ir privalumai: kiek yra tinkama kiekvienam būti ne komforto zonoje?

- Skirtingi darbuotojui tinkami karjeros keliai: horizontali karjera ar vadovo kelias?

- Kaip tinkamai sudaromi tobulėjimo planai. "Grow" metodika pokalbiui su darbuotoju.

Tarptautinių tyrimų pristatymas ir aptarimas, atvejų analizė, praktiniai pavyzdžiai.

Diskusijos, atvejų analizė, praktiniai pavyzdžiai.

Pastaba: šis seminaras gali būti organizuojamas ir Jūsų įmonės darbuotojų grupei kaip vidiniai mokymai.

Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu: palmira@personalogrupe.lt

Seminaro dalyviams įteikiami sertifikatai.

Būtina išankstinė registracija - vietų skaičius ribotas!