Mūsų klientei - tarptautinei gamybinei / prekybinei kompanijai, šiuo metu reikalingas:
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
- Jis bus atsakingas už sklandžią tiekimo užsakymų vykdymo proceso eigą, priežiūrą ir jų vykdymo užtikrinimą, savalaikį užsakymų atlikimą, galimų problemų identifikavimą ir operatyvų jų sprendimą bei prevenciją, komunikavimą ir veiksmų koordinavimą su pardavimų bei gamybos planavimo skyriais.
- Aukštasis išsilavinimas;
- Panašaus darbo patirtis (užsakymų vykdymo priežiūros, duomenų analitikos, pirkimų/tiekimo srityje) būtų didelis privalumas;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel);
- Analitiniai įgūdžiai;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai, atsakingumas, kruopštumas;
- Organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai;
- Gebėjimas operatyviai ir konstruktyviai spręsti problemas, rasti kompleksinį jų sprendimo būdą;
- Labai geros anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu).
- Asmeninio ir profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes tarptautinėje aplinkoje, mokymus, galimybę hibridiniam darbui, sveikatos draudimą ir kt.;
- Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 900 – 1300 €.