Mūsų klientei - daugiau nei 25 metus sėkmingai dirbančiai kompanijai, veiklą vystančiai teritorijų priežiūros, apželdinimo srityje, plečiant komandą, šiuo metu darbui Vilniuje ieškoma (-as):
Viešųjų pirkimų proceso koordinavimas - organizuoti ir vykdyti viešuosius pirkimus, vadovaujantis įstatymais, bei viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais, užtikrinti, kad pirkimai įvyktų laiku bei racionaliai naudojant įmonės lėšas, analizuoti viešųjų pirkimų dokumentaciją, užtikrinti jos teisinę atitiktį; darbų delegavimas/paskirstymas kolegoms ir kt.);
Įmonės siunčiamų/gaunamų dokumentų (raštai, įgaliojimai, pranešimai ir kt.), sutarčių su užsakovais ir tiekėjais sudarymas, administravimas, saugojimas ir kontrolė; statistinių ataskaitų pildymas ir pateikimas ir kt.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas (administravimo / vadybos / ekonomikos / teisės srityje);
Būtina panašaus darbo patirtis viešųjų pirkimų srityje, administravimo srityje;
Viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų išmanymas;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai, dirbant su MS Office programų paketu;
Iniciatyvumas, komunikabilumas, analitinis mąstymas, atidumas detalėms, orientacija į rezultatą.
Įmonė siūlo
Įdomų, dinamišką darbą profesionalioje, draugiškoje komandoje, stabilioje, augančioje įmonėje;
Asmeninio bei profesinio tobulėjimo galimybes;
Nuo turimos patirties ir kompetencijos priklausantį atlyginimą: 1500 - 2000 Eur atskaičius mokesčius.