Mūsų klientei – tarptautinei kompanijai, veiklą vystančiai paslaugų srityje, šiuo metu darbui Kaune ieškoma (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Administratorė (-ius) - vadovo asistentė (-as) (Tarptautinė kompanija)
- Dokumentacijos rengimas, informacijos (korespondencijos) tvarkymas, paskirstymas, pasiūlymų rengimas ir kt.;
- Bendravimas telefonu su klientais (įeinantys skambučiai), informacijos apie paslaugas teikimas ir pan.;
- Pagalba vadovui ir kt.
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
- Panašaus darbo patirtis (dokumentų ruošimo, administravimo, klientų aptarnavimo srityje – būtų privalumas);
- Geros anglų kalbos žinios (žodžiu, raštu);
- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, Word);
- Atsakingumas, kruopštumas, greita orientacija, komunikabilumas, iniciatyvumas, nuovokumas, gebėjimas paskirstyti prioritetus.
- Atsakingą, įdomų, dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje, draugiškame kolektyve, visas darbui reikalingas priemones;
- Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos, darbo užmokestis nuo 1000 € (bruto) plius priedai, priklausantys nuo veiklos rezultatų.