Mūsų klientei - sėkmingai dirbančiai prekybinei užsienio kapitalo įmonei, turinčiai padalinius Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, šiuo metu, plečiant veiklą, darbui Vilniuje reikalinga (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Užsakymų valdymo - tiekimo vadybininkė (-as) (tarptautinė kompanija)
- Bendravimas su klientais, nuolatinių ryšių palaikymas;
- Klientų užsakymų apdorojimas, ruošimas, užsakymų stadijos, eigos, atidavimo terminų, spec. prekių gavimo sekimas;
- Komunikavimas su produkto vadybininkais;
- Klientų užsakymų pagal jo užsakomas produktus stebėjimas, komercinių pasiūlymų teikimas, medžiagų užsakymas ir kt.
- Aukštasis išsilavinimas;
- Panašaus darbo patirtis (klientų aptarnavimo, pardavimų, tiekimo srityje);
- Labai geros anglų kalbos žinios;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Ms Office );
- Puikūs komunikaciniai gebėjimai, kruopštumas, atidumas, atsakingumas, savarankiškumas, gebėjimas dirbti komandoje, dėmesys klientui.
- Atsakingą, dinamišką, įdomų darbą tarptautinėje kompanijoje, profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes, draugišką, šiuolaikišką darbinę aplinką;
- Fiksuotą atlyginimą: 1700 - 2200 Eur (brutto) ir priedus priklausančius nuo veiklos rezultatų.