Mūsų klientei – sėkmingai dirbančiai gamybinei įmonei, šiuo metu reikalingas (-a):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Tvarumo projektų administratorius (-ė)
- ES struktūrinių fondų finansuojamų projektų administravimas, užtikrinant terminų, reikalavimų laikymąsi bei efektyvų projektų rezultatų pasiekimą;
- Organizuoti komunikacijos procesą su projektų partneriais;
- Rengti veiklos planus, ataskaitas bei kitus su projektų įgyvendinimu susijusius dokumentus įgyvendinančiai institucijai ir įmonės vadovybei;
- Organizuoti ir dalyvauti projektų suinteresuotų šalių pasitarimuose, plėtoti bendradarbiavimo ryšius su projektų partneriais projektų klausimais ir kt.
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas (projektų valdymo, ekonomikos, vadybos, verslo administravimo, teisės ar kt. srityje);
- Didelis privalumas - ES projektų rengimo bei administravimo patirtis;
- Administracinio, dokumentų rengimo patirtis;
- Labai geras anglų ir lietuvių kalbų mokėjimas, kitų ES kalbų mokėjimas - privalumas;
- Mokėjimas analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėjimas sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- Mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu (gerai išmanyti MS Excel);
- Gebėjimas dirbti komandoje, bendradarbiauti, valdyti didelius informacinius srautus;
- Puikūs bendravimo ir organizaciniai įgūdžiai.
- Įdomų darbą strateginę reikšmę turinčioje Lietuvos įmonėje;
- Palaikančią profesionalią ir draugišką komandą;
- Išskirtinę darbo aplinką ir laisvę imtis unikalių projektų;
- Konkurencingą atlyginimą bei motyvuojančius priedus, priklausančius nuo pasiektų rezultatų;
- Priklausomai nuo profesinės patirties ir turimos kompetencijos, darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 1100 - 1400 €.