Mūsų klientei - ilgus metus sėkmingai dirbančiai logistikos kompanijai, plečiant veiklą į savo komandą prisijungti kviečiamas:
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
- Darbas su esamais klientais / tiekėjais, naujų klientų paieška, derybų vedimas;
- Pilnas logistikos procesų organizavimas: distribucijos tinklo koordinavimas, jo efektyvumo ir pelningumo didinimas, sistemos tobulinimas Baltijos šalyse;
- Sandėlio veiklos priežiūra ir kontrolė;
- Pavaldaus personalo veiklos organizavimas (iki 20 žmonių);
- Ataskaitų, sutarčių rengimas, pelningumo analizė, įvairių su logistika susijusių procesų stebėjimas:
- Metinių įmonės biudžetų skaičiavimas ir kt.
- Aukštasis išsilavinimas (pageidautina logistikos, transporto, vadybos ar pan. srityse);
- Būtina panašaus darbo patirtis, įmonėje turinčioje savo transportą;
- Geras anglų kalbos mokėjimas;
- Rusų kalbos žinios;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Analitiškumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, ambicingumas, greita orientacija;
- Geri derybų vedimo įgūdžiai, orientacija į tikslą, lankstumas, pozityvus mąstymas;
- Organizaciniai įgūdžiai, atsparumas stresui.
Atsakingą, savarankišką darbą stabilioje, lyderiaujančioje kompanijoje, asmeninio bei profesinio tobulėjimo galimybes, motyvuojančius priedus, konkurencingą darbo užmokestį.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 1300 - 1500 €.