lt | en
  • Personalo atranka
  • Personalo mokymai
  • Darbo pasiūlymai
  • Apie mus
  • Kontaktai
  • Personalo atranka
  • Personalo mokymai
  • Darbo pasiūlymai
  • Apie mus
  • Kontaktai
    Pradžia >  Darbo pasiūlymai >  Tiekimo ir klientų aptarnavimo vadybininkė...
Darbo skelbimo paieška
Visi darbo pasiūlymai
Konsultacija darbo paieškai Profesijos pasirinkimas
Plačiau..

Mūsų klientei – ilgus metus sėkmingai dirbančiai prekybinei kompanijai, veiklą vystančiai Vakarų ir Rytų Europos šalių rinkose, šiuo metu darbui Vilniuje ieškoma (-as):

Pareigos
Tiekimo ir klientų aptarnavimo vadybininkė (-as) (anglų ir rusų kalbos)
Vieta
Vilnius
Siūlomo darbo pobūdis
  • Santykių palaikymas su esamais įmonės partneriais / tiekėjais / gamintojais Italijoje, bendradarbiavimas su klientais Rytų Europos šalių rinkose;
  • Prekių pristatymo koordinavimas – užsakymų formavimas, transporto organizavimas, su prekių pristatymu susijusių dokumentų ruošimas, probleminių situacijų sprendimas;
  • Ataskaitų Excel programa rengimas.
Reikalavimai
  • Aukštasis išsilavinimas (vadybos, logistikos ar pan. srityje);
  • Panašaus darbo patirtis;
  • Anglų ir rusų kalbų mokėjimas (italų kalbos mokėjimas didelis privalumas);
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (būtina MS Excel);
  • Patirtis rengiant dokumentus prekių eksportui į trečiąsias šalis;
  • Noras tobulėti, savarankiškumas, organizaciniai gebėjimai, puikūs bendravimo įgūdžiai;
  • Savarankiškumas, kruopštumas, gebėjimas planuoti laiką, paskirstyti prioritetus, atsakingumas.
Įmonė siūlo
  • Savarankišką, atsakingą ir perspektyvų darbą augančioje kompanijoje, profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes;
  • Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių): 1900 – 2400 €.
Skelbimo data
17/01/2023

© 2004-2022 | noriu personalo sprendimų grupė. All rights reserved.

Draugaukime:
Facebook
Youtube
LinkedIn