Mūsų klientei – ilgus metus sėkmingai dirbančiai prekybinei kompanijai, veiklą vystančiai Vakarų ir Rytų Europos šalių rinkose, šiuo metu darbui Vilniuje ieškoma (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Tiekimo ir klientų aptarnavimo vadybininkė (-as) (anglų ir rusų kalbos)
- Santykių palaikymas su esamais įmonės partneriais / tiekėjais / gamintojais Italijoje, bendradarbiavimas su klientais Rytų Europos šalių rinkose;
- Prekių pristatymo koordinavimas – užsakymų formavimas, transporto organizavimas, su prekių pristatymu susijusių dokumentų ruošimas, probleminių situacijų sprendimas;
- Ataskaitų Excel programa rengimas.
- Aukštasis išsilavinimas (vadybos, logistikos ar pan. srityje);
- Panašaus darbo patirtis;
- Anglų ir rusų kalbų mokėjimas (italų kalbos mokėjimas didelis privalumas);
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (būtina MS Excel);
- Patirtis rengiant dokumentus prekių eksportui į trečiąsias šalis;
- Noras tobulėti, savarankiškumas, organizaciniai gebėjimai, puikūs bendravimo įgūdžiai;
- Savarankiškumas, kruopštumas, gebėjimas planuoti laiką, paskirstyti prioritetus, atsakingumas.
- Savarankišką, atsakingą ir perspektyvų darbą augančioje kompanijoje, profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes;
- Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių): 1900 – 2400 €.