Mūsų klientei, tarptautinei kompanijai, turinčiai padalinius užsienio šalyse, daugiau nei du dešimtmečius teikiančiai technologinius sprendimus pramoniniams procesams ir vykdančiai projektus užsienio rinkose, šiuo metu reikalingas:
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Skaitmeninės rinkodaros specialistė (-as)
- Rinkodaros strategijos kūrimas, biudžeto planavimas ir įgyvendinimas;
- Rinkodaros (tradicinės/skaitmeninės) kampanijų organizavimas, bendradarbiavimas su kūrybinėmis, viešųjų ryšių agentūromis;
- Darbas su socialiniais tinklais;
- Konferencijų, mokymų, produktų pristatymų, prezentacijų ruošimas, renginių organizavimas, koordinavimas, dalyvavimas parodose;
- Produktų rinkos monitoringas, rinkodaros priemonių efektyvumo analizė, atsaskaitų teikimas.
- Aukštasis išsilavinimas (pageidautina rinkodaros, ryšių su visuomene, vadybos srityje);
- Panašaus darbo patirtis rinkodaros srityje;
- Labai geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
- Rusų kalbos mokėjimas – būtų privalumas;
- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai, kūrybiškumas, greita orientacija ir problemų sprendimas, iniciatyvumas, savarankiškumas, entuziazmas;
- Gebėjimas analizuoti ir tinkamai interpretuoti turimą informaciją.
Darbą tarptautinėje kompanijoje, profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes, geras darbo ir atlygio sąlygas.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 1500 - 2300 €.