Mūsų klientei – daugiau nei 20 metų tvirtas pozicijas rinkoje užimančiai tekstilės srityje veiklą vystančiai kompanijai, atstovaujančiai Prancūzijos ir Didžiosios Britanijos įmones, šiuo metu į profesionalią ir patyrusią komandą Vilniuje reikalinga (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Produkto ir užsakymų koordinavimo vadybininkė (-as) (tekstilės įmonė)
- Glaudus bendradarbiavimas su Lietuvos ir užsienio tiekėjais, klientais derinant audinių užsakymus pagal kliento poreikius;
- Užsakymų parengimas tiekėjams, jų priežiūra bei kontrolė;
- Naujų tiekėjų paieška, sąlygų derinimas, transporto užsakymas;
- Iškilusių kasdieninių problemų sprendimas;
- Materialaus turto inventorizacija, gautos žaliavos paskirstymas, priežiūra ir testavimas;
- Darbas su apskaitos programa "Finvalda" dokumentų ir ataskaitų rengimas, darbas su (SEDEX, BCI) sistemomis.
- Aukštasis / aukštesnysis išsilavinimas (vadybos, verslo administravimo, marketingo, tekstilės srityje ar pan.);
- Panašaus darbo patirtis (tekslilės srityje būtų didelis privalumas);
- Labai geros anglų (arba prancūzų) kalbos žinios – gebėjimas sklandžiai komunikuoti žodžiu ir raštu;
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
- Savarankiškumas, iniciatyvumas, greita orientacija, gebėjimas operatyviai spręsti problemines situacijas, profesionalus požiūris į darbą, orientacija į rezultatą;
- Analitinis mąstymas, atsakingumas, kropštumas ir dėmesys detalėms.
- Atsakingą, įdomų, dinamišką darbą, stabilioje profesionalioje kompanijoje;
- Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
- Nuo turimos kompetencijos ir patirties priklausantį fiksuotą atlyginimą 1900 - 2450 Eur (bruto);
- Galimybę džiaugtis darbu profesionaliame, labai draugiškame, palaikančiame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve.