Mūsų klientei – savo srities lyderei, teikiančiai pirkinių draudimo bei pratęstos garantijos paslaugą, veiklą vystančiai Baltijos šalių bei Vakarų Europos rinkose, plečiant veiklą, į savo jaunatvišką ir profesionalią komandą Vilniuje prisijungti kviečiamas (-a):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Prancūzų kalbos specialistas (-ė) klientų aptarnavimui (0,2 etato)
- Klientų aptarnavimas Prancūzijos ir Lietuvos rinkose (telefonu, el. paštu ir kt.);
- Klientų užklausų / žalų valdymas, administravimas, registravimas, iškilusių problemų sprendimas, sąskaitų kėlimas į sistemą ir kt.;
- Bendravimas su kolegomis, įmonės partneriais randant optimaliausią ir operatyviausią spendimą klientui.
- Labai geros prancūzų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
- Sėkminga panašaus darbo patirtis (klientų aptarnavimo telefonu srityje);
- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Geros anglų kalbos žinios;
- Puikūs bendravimo ir klientų aptarnavimo įgūdžiai, atidumas, atsakingumas, atkaklumas, iniciatyvumas.
- Dinamišką darbą sėkmingoje, inovatyvioje ir nuolat augančioje tarptautinėje įmonėje;
- Draugišką ir jaunatvišką kolektyvą bei geras darbo sąlygas;
- Galimybę dalintis patirtimi, mokytis, tobulėti bei įgyvendinti idėjas;
- Karjeros perspektyvas;
- Lankstų, patogų darbo grafiką, galimybę dirbti iš namų/derinti su kitu darbu;
- Atlyginimą nuo 400 € (prieš mokesčius), priklausantį nuo turimos patirties ir pasiektų rezultatų.