Mūsų klientei – sėkmingai dirbančiai gamybinei -prekybinei kompanijai, šiuo metu darbui Kaune reikalinga (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
- Personalo dokumentų ruošimas (priėmimo, atleidimo, komandiruočių, atostogų dokumentai);
- Darbo grafikų pildymas;
- Įmonės vidinės dokumentacijos tvarkymas (raštai, įsakymai, archyvavimas ir kt.);
- Sklandus biuro veiklos darbo užtikrinimas;
- Kiti pavesti buhalterinės apskaitos darbai;
- Komunikacijos užtikrinimas tarp įmonės padalinių;
- Pagalba organizuojant mokymus, įmonės šventes ar kitus renginius;
- Klientų, svečių priėmimas ir kt.
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas (pageidautina ekonomikos, finansų valdymo, apskaitos ar panašiose srityse);
- Pageidautina panašaus darbo patirtis apskaitos, administravimo srityse;
- Kruopštumas, analitinis mąstymas, dėmesys detalėms, savalaikis darbų atlikimas;
- Geros anglų kalbos žinios raštu ir žodžiu;
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (Ms Office, apskaitos programomis, MS Teams);
- Puikūs bendravimo, darbo planavimo ir organizavimo gebėjimai.
- Įdomų, dinamišką ir atsakingą darbą tarptautinėje kompanijoje;
- Geras darbo sąlygas šiuolaikiškame biure.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos, darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 800 - 900 €.