Mūsų klientei – sėkmingai dirbančiai prekybinių baldų gamybos bei eksporto srityje, šiuo metu įgyvendinančiai efektyvumo valdymo sistemas įmonėje, prie projektų įgyvendinimo komandos kviečiamas prisijungti:
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Personalo valdymo procesų vadovas
- Padės susisteminti esamus bei sukurs trūkstamus darbuotojų valdymo procesus: darbuotojų poreikio, adaptacijos, veiklos vertinimo, kompetencijų ugdymo ir motyvavimo, atlygio valdymo, darbo santykių puoselėjimo ir kt.;
- Atliks darbuotojų atsakomybių, funkcijų, jų veiklos efektyvumo bei procesų optimizavimo analizę;
- Formuos ir vystys užduočių valdymo ir vidinio komunikavimo procesą;
- Bus atsakingas už kompetencijų ugdymo programas;
- Teiks pasiūlymus procesų optimizavimo klausimais;
- Užtikrins reikalingų pokyčių įgyvendinimą, rengs galimybių studijas, ir siūlys inovatyvius sprendimus ir kt.
- Sėkminga, ne mažiau 2 metų, personalo procesų valdymo ar panaši patirtis;
- Projektų valdymo/procesų vystymo patirtis gamybinėje įmonėje būtų privalumas;
- Vadovavimo ir ugdymo įgūdžiai;
- Analitiškumas, geri planavimo ir sisteminimo įgūdžiai;
- Organizuotumas, lankstumas, kūrybiškumas, iniciatyva;
- Puikūs komunikavimo įgūdžiai;
- Aukštasis vadybos, žmogiškųjų išteklių valdymo išsilavinimas;
- Geras anglų kalbos mokėjimas (privalumas ir rusų kalbos mokėjimas).
- Veiksmų ir sprendimų laisvę įgyvendinant pokyčius;
- Profesinius iššūkius, auginančius profesinę kompetenciją;
- Darbo užmokestį, atitinkantį turimas kompetencijas 1800-2100 Eur (į rankas).