Mūsų klientei – įmonei, daugiau nei 15 metų sėkmingai dirbančiai nišinių paslaugų segmente, šiuo metu darbui Kaune reikalingas (-a):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) (Internetinis portalas)
- Pozityvios klientų patirties įmonėje formavimas;
- Klientų konsultavimas telefonu bei elektroniniu paštu;
- Operatyvus iškilusių klausimų / problemų sprendimas;
- Kiti darbai, susiję su klientų aptarnavimo kokybės vystymu.
- Pageidautina darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
- Geri anglų kalbos įgūdžiai;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai;
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Iniciatyvumas, kruopštumas, atsparumas stresui.
- Darbą su jaunatviška ir motyvuota komanda, kuri Tau prireikus visuomet išties pagalbos ranką;
- Kokybiškus ir gausius įgūdžių lavinimo mokymus;
- Jaukią darbo vietą su kava ir arbata;
- Dinamišką ir nenuobodžią darbo dieną.
- Darbo užmokestis, priklausomai nuo patirties ir kompetencijų, 800-1000 eur. (į rankas).