Mūsų klientė – tarptautinė kompanija, ilgus metus sėkmingai vystanti veiklą pramonės automatizavimo sprendimų srityje. Šiuo metu plečiant veiklą, darbui su Vokietijos rinka ieškomas:
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Klientų aptarnavimo specialistas vokiečių kalba (techninė sritis)
Klientų aptarnavimas vokiečių kalba, parenkant tinkamiausius techninius sprendimus, atsakymai į klientų užklausas vokiečių kalba elektroniniu paštu, klientų užklausų paskirstymas atsakingiems asmenims, produktų analizė, nuolatinis techninės duomenų bazės atnaujinimas ir informacijos rinkimas.
- Universitetinis išsilavinimas (didelis privalumas inžinerinėje srityje);
- Puikios vokiečių k. žinios;
- Atsakingumas, kruopštumas, analitinis mąstymas;
- Geri bendravimo įgūdžiai, orientacija į klientą ir aukštą paslaugos kokybę.
- Profesionalią, draugišką, tarptautinę darbo aplinką;
- Išsamius mokymus, atvirą ir motyvuotą padėti komandą, siekiančią bendrų tikslų;
- Profesinį ir asmeninį tobulėjimą, vidines karjeros galimybes;
- Atlyginimą nuo 1300 EUR (neatskaičius mokesčių), priklausomai nuo patirties ir kompetencijos.