Mūsų klientei - vienai didžiausių bendrovių Baltijos šalyse informacinių technologijų sprendimų ir paslaugų srityse, teikiančiai produktus, paslaugas bei sprendimus IT infrastruktūrai, taikomosioms programoms, objektų bei sistemų saugumui. Bendrovė yra pirmaujanti IT infrastruktūros sprendimų teikėja visose Šiaurės ir Baltijos šalyse, įmonei šiuo metu reikalingas (-a):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Helpdesk)
- Aptarnauti klientus telefonu dėl įrangos (biuro spausdinimo) gedimų, prekių užsakymo;
- Registruoti klientų kreipinius automatizuotose sistemose, sudėtingesnius klausimus nukreipti serviso inžinieriams;
- Konsultuoti klientus nesudėtingais techniniais klausimais;
- Valdyti užduotis sistemose (registravimas, priskyrimas vartotojui, problemų išsprendimas, ataskaitų formavimas ir pan.).
- Aukštasis išsilavinimas;
- Panašaus darbo patirtis klientų konsultavimo, aptarnavimo srityje (būtų didelis privalumas);
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Atsakingumas, savarankiškumas, kruopštumas, gebėjimas bendrauti su skirtingais žmonėmis;
- Gebėjimas bendrauti ir dirbti komandoje;
- Anglų kalbos mokėjimas.
- Darbo su Navision, ServiceNow sistemomis patirtis.
Dinamišką darbą patikimoje, tarptautinėje, inovatyvioje kompanijoje, asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes ir kt.
Darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 750 €.