Mūsų klientė – daugiau nei 20 metų stabiliai ir sėkmingai dirbanti įmonė, veiklą vystanti dokumentų archyvavimo, informacijos valdymo bei dokumentų naikinimo srityje, šiuo metu darbui Vilniuje kviečiama (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Klientų aptarnavimo ir pardavimo vadybininkė (-as) B2B
- Bendravimas su esamais ir besikreipiančiais įmonės klientais, klientų poreikių išsiaiškinimas, atsakymas į klientų užklausas bei naujų klientų paieška;
- Tinkamiausio sprendimo klientui paieška/konsultavimas;
- Komercinių pasiūlymų rengimas, reikalingos informacijos apie paslaugas, kainodarą, suteikimas;
- Sutarčių sudarymas, vykdymo kontrolė;
- Darbas su CRM.
- Aukštasis išsilavinimas;
- Panašaus darbo patirtis – klientų aptarnavimo/pardavimo srityje (privalumas B2B);
- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Komunikabilumas, analitinis mąstymas, iniciatyvumas, kruopštumas, sąžiningumas, gebėjimas dirbti tiek individualiai, tiek komandoje, noras siekti geriausio rezultato, orientacija į klientą.
- Įdomų, dinamišką ir atsakingą darbą draugiškoje komandoje;
- Sklandų įvedimo į darbą procesą, padedantį greičiau susipažinti ir įsitraukti į įmonės veiklą;
- Priklausomai nuo turimos patirties ir kompetencijos, bei darbo rezultatų atlyginimą 1500 - 2800 Eur (bruto).
Telefonas pasiteiravimui: +37066226455, kontaktinis asmuo Rasa. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.