Mūsų klientei - daugiau nei 20 metų sėkmingai veiklą vykdančiai įmonių grupei, kurios dukterinės įmonės, bendradarbiaudamos su užsienio partneriais vysto prekybos (B2B), gamybos, NT administravimo ir kitas veiklas, šiuo metu reikalinga (-as):
• Aukštasis išsilavinimas (pageidautina administravimo, vadybos srityje);
• Panašaus darbo patirtis būtų didelis privalumas;
• Geras anglų kalbos mokėjimas (raštu, žodžiu);
• Gebėjimas komunikuoti rusų kalba;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Ms Office);
• Puikūs komunikavimo įgūdžiai, malonus bendravimas;
• Atsakingumas, kruopštumas, savarankiškumas, nuovokumas;
• Gebėjimas paskirstyti dėmesį, prioritetus, planuoti savo laiką;
• Pozityvus požiūris.
• Raštvedybos išmanymas.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijų, darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 1000 - 1200 € su priedai nuo darbo rezultatų.