Mūsų klientei - virš 10 metų sėkmingai veikiančiai bendrovei, tiekiančiai įrangą pramonės įmonėms bei profesinio rengimo įstaigoms, darbui Vilniuje ieškoma (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Biuro administratorė (-ius)
- Biuro veiklos administravimas, klientų aptarnavimas;
- Sklandžios vidinės komunikacijos užtikrinimas, klientų užklausų administravimas telefonu, el. paštu, CRM;
- Sutarčių registravimas ir kontrolė, kitų įmonės dokumentų rengimas ir administravimas;
- Informacijos ir ataskaitų ruošimas ir teikimas vadovams;
- Korespondencijos valdymas;
- Asistavimas ir pagalba vadovui ir kt.
- Aukštasis išsilavinimas;
- Darbo patirtis administravimo, klientų aptarnavimo srityje;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketu);
- Puikus lietuvių kalbos raštu ir žodžiu mokėjimas;
- Geri organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai;
- Atsakingumas, iniciatyvumas, savarankiškumas.
- Darbo patirtis su apskaitos programomis.
Atsakingą, dinamišką, savarankišką darbą, šiuolaikišką darbo aplinką, profesinio tobulėjimo galimybes.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) nuo 700 €.