Mūsų klientei – nekilnojamojo turto plėtros bendrovei, plėtojančiai gyvenamosios ir komercinės paskirties objektus, šiuo metu darbui Vilniuje reikalinga (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Biuro administratorė (-ius) (NT sritis)
- Biuro veiklos administravimas, klientų aptarnavimas;
- Sklandžios vidinės komunikacijos užtikrinimas, klientų užklausų administravimas telefonu, el. paštu, CRM;
- Sutarčių ir projektų registravimas ir kontrolė, kitų įmonės dokumentų rengimas ir administravimas;
- Informacijos ir ataskaitų ruošimas ir teikimas padalinių vadovams;
- Pirminės buhalterinės apskaitos dokumentų tvarkymas;
- Korespondencijos valdymas.
- Aukštasis išsilavinimas;
- Darbo patirtis administravimo, klientų aptarnavimo srityje;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketu);
- Darbo patirtis su CRM (būtina);
- Puikus lietuvių kalbos raštu ir žodžiu mokėjimas;
- Geri organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai;
- Atsakingumas, iniciatyvumas, savarankiškumas.
- Darbo patirtis su apskaitos programomis.
Atsakingą, dinamišką, savarankišką darbą, šiuolaikišką darbo aplinką, profesinio tobulėjimo galimybes.