Mūsų klientei - daugiau nei 15 metų dirbančios gamybinės - prekybinės kompanijos padaliniui, parduodančiai aukštos kokybės techninius gaminius Lietuvos rinkoje ir plečiančiai pardavimus užsienio rinkose, šiuo metu darbui su biure Vilniaus centre reikalinga (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Biuro administratorė (-ius)
- Biuro veiklos administravimas;
- Sklandžios vidinės komunikacijos užtikrinimas, klientų užklausų administravimas telefonu, el. paštu, CRM;
- Bendravimas su tiekėjais;
- Sutarčių ir projektų registravimas ir kontrolė, kitų įmonės dokumentų rengimas ir administravimas;
- Pirminės buhalterinės apskaitos dokumentų tvarkymas;
- Informacijos ir ataskaitų ruošimas ir teikimas vadovams;
- Svečių sutikimas ir nukreipimas, informacijos teikimas;
- Korespondencijos valdymas.
- Aukštasis išsilavinimas;
- Darbo patirtis administravimo, klientų aptarnavimo srityje;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketu);
- Puikus lietuvių kalbos raštu ir žodžiu mokėjimas;
- Geri organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai;
- Komunikabilumas, atsakingumas, kruopštumas, iniciatyvumas, savarankiškumas.
- Darbo patirtis su CRM, apskaitos programomis;
- Anglų kalbos žinios;
- Patirtis dirbant su techniniu produktu, techninis išsilavinimas.
Atsakingą, dinamišką, savarankišką darbą, šiuolaikišką darbo aplinką, profesinio tobulėjimo galimybes.