Mūsų klientė – pirmaujanti Danijos logistikos įmonė, specializuojanti birių skysčių pervežime. Praėjusių metų pabaigoje įmonė atidarė savo filialą Lietuvoje ir šiuo metu ieško:
• Padėti operacijų ir pardavimų komandoms kasdieniuose darbuose, įskaitant transporto užklausų peržiūrą, klientų įtraukimo procesą, duomenų atnaujinimą ir klientų informacijos valdymą, atliekant skaičiavimus pagal klientų užklausas;
• Analizuoti transporto duomenis ir optimizuoti logistikos operacijas;
• Artimai bendradarbiauti su kitais padaliniais Danijoje.
• Gebėjimas dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje dinamiškoje logistikos aplinkoje;
• Stiprūs komunikaciniai ir tarpasmeniniai įgūdžiai efektyviam bendradarbiavimui su klientais ir kolegomis;
• Puikūs skaičiavimo ir analitiniai gebėjimai, kad atlikti skaičiavimus ir analizuoti transporto duomenis;
• Kruopštumas ir analitinis mąstymas, užtikrinantis transporto planavimo ir dokumentacijos tikslumą;
• Noras nuolat mokytis ir prisitaikyti prie pramonės pokyčių bei reguliavimų;
• Sklandus anglų kalbos mokėjimas ir raštu, ir žodžiu (papildomos kalbos – būtų privalumas);
• Aukštasis išsilavinimas (gali būti baigiamųjų kursų studentai). Privalumas – išsilavinimas logistikos, verslo ar susijusioje srityje;
• Gebėjimas greitai mokytis ir efektyviai dirbti komandoje;
• Puikūs įgūdžiai dirbant su Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint);
• Patirtis dirbant su duomenų bazėmis.