Mūsų klientei – užsienio kapitalo gamybinei-prekybinei įmonei, savo srities lyderei, eksportuojančiai produkciją į daugelį pasaulio šalių, šiuo metu įmonei darbui pirkimų bei komercijos departamentuose reikalingi:
Pagalba vadybos bei pirkimų departamentui formuojant užsakymus į vidines įmonės sistemas, rengiant ataskaitas projektų vadovams ir kitus sandorio dokumentus;
Duomenų analizė, tiekėjų/pirkėjų duomenų administravimas, klientų finansinių rodiklių stebėjimas, analizė Excel programoje;
Komunikacijos užtikrinimas, dokumentų rengimas ir sisteminimas ir kt.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas (gali būti baigiamųjų kursų studentas);
Panašaus darbo patirtis būtų privalumas;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (būtina patirtis dirbant Excel);
Įdomų, atsakingą darbą, puikias darbo sąlygas, asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes šiuolaikiškoje lyderiaujančioje kompanijoje, visas darbui reikalingas priemones;
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 800 - 1100 €.