Mūsų klientei – užsienio kapitalo gamybinei-prekybinei įmonei, savo srities lyderei, eksportuojančiai produkciją į daugelį pasaulio šalių, šiuo metu įmonei darbui pirkimų bei komercijos departamentuose reikalingi:
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Asistentai (pirkimų ir pardavimų departamentas)
- Pagalba vadybos bei pirkimų departamentui formuojant užsakymus į vidines įmonės sistemas, rengiant ataskaitas projektų vadovams ir kitus sandorio dokumentus;
- Duomenų analizė, tiekėjų/pirkėjų duomenų administravimas, klientų finansinių rodiklių stebėjimas, analizė Excel programoje;
- Komunikacijos užtikrinimas, dokumentų rengimas ir sisteminimas ir kt.
- Aukštasis išsilavinimas (gali būti baigiamųjų kursų studentas);
- Panašaus darbo patirtis būtų privalumas;
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (būtina patirtis dirbant Excel);
- Puikios anglų kalbų žinios (raštu ir žodžiu);
- Greita orientacija, atsakingumas, komunikabilumas, kruopštumas, savarankiškumas, iniciatyvumas;
- Gebėjimas dirbti komandoje.
- Įdomų, atsakingą darbą, puikias darbo sąlygas, asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes šiuolaikiškoje lyderiaujančioje kompanijoje, visas darbui reikalingas priemones;
- Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 800 - 1100 €.