Mūsų klientei - virš 10 metų sėkmingai veikiančiai bendrovei, tiekiančiai įrangą pramonės įmonėms bei profesinio rengimo įstaigoms, darbui Vilniuje ieškoma (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Administratorė - užsakymų koordinatorė (-ius)
- Kasdieninės biuro veiklos administravimas ir priežiūra;
- Einamųjų biuro veiklos dokumentų administravimas;
- Užsakymų koordinavimas, pagalba pardavimų vadovui;
- Ryšių su užsienio gamintojais palaikymas, tiekimo koordinavimas;
- Pagalba, rengiant pasiūlymus ir vykdant užsakymus;
- Dokumentacijos rengimas lietuvių ir anglų kalbomis ir kt.
- Aukštasis išsilavinimas (gali būti paskutiniojo kurso studentas);
- Panašaus darbo patirtis būtų privalumas;
- Labai geros anglų kalbos žinios (raštu, žodžiu);
- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Kruopštumas, atsakingumas ir gebėjimas dirbti komandoje;
- Pozityvus mąstymas, komunikabilumas.
Darbą dinamiškoje ir jaunatviškoje komandoje, nuo rezultatų priklausomą darbo užmokestį, tobulėjimo ir karjeros galimybes.
Priklausomai nuo patirties, kompetencijos ir rezultatų, darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) nuo 700 €.