Mūsų klientas - ortopedijos ir kineziterapijos centras, specializuojantis individualių ortopedijos technikos priemonių gamyboje ir pardavimuose, teikiantis gydytojų specialistų konsultacijas, individualias ir grupines kineziterapijos paslaugas, vienintelis Lietuvoje ir Baltijos šalyse gaminantis individualius kosmetinius nosies, ausų ir pirštų protezus. Šiuo metu į besiplečiančią komandą reikalinga (-as):
Šis darbo skelbimas nebegalioja. Darbo skelbimas matomas, tik dėl informacinių tikslų. Skelbimas neaktyvus, todėl nėra galimybės aplikuoti.
Administratorė (-ius) (ortopedijos ir kineziterapijos centras)
- Klientų konsultavimas ortopedijos technikos priemonių, prekių ir paslaugų klausimais fizinėje ir elektroninėje parduotuvėje;
- Prekių ir paslaugų pardavimas;
- Parduotuvės asortimento stebėjimas ir papildymas iš sandėlio;
- Informacijos teikimas telefonu ir elektroniniu paštu;
- Komunikacija su klientais socialiniuose tinkluose;
- Klientų vizitų registravimas ir priėmimas pas specialistus.
- Pageidautina medicininis išsilavinimas kineziterapijos, ergo terapijos, bendrosios praktikos slaugytojo ir pan. srityje;
- Privalumas panašaus darbo patirtis (administratorės (-iaus)/ konsultantės (-o), medicinos registratorės (-iaus), pardavėjos (-o) konsultantės (-o) pozicijose);
- Geros rusų, anglų kalbos žinios;
- Gebėjimas mandagiai bendrauti su klientais, konfliktinių situacijų valdymas;
- Komunikabilumas, paslaugumas, atsakingumas, savarankiškumas, iniciatyvumas;
- Kruopštumas, atidumas, lankstumas, daugiafunkciškumas.
- Įmonė siūlo įdomų, atsakingą darbą savo srities profesionalų komandoje;
- Galimybę tobulėti, kelti kvalifikaciją mokymuose.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos, darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) nuo 800 € plius priedai už parduotas prekes.